Fogyókúra után se hagyjunk fel a mozgással!

696
HOZZÁSZÓLÁS:

Ha végigcsináltunk egy fogyókúrás programot, és annyit is fogytunk, amennyit szerettünk volna, az nagyszerű! Ugyanakkor vigyáznunk kell, hogy meg is tartsuk az elért eredményt! A fogyókúrázók 90%-a esetében ugyanis fennáll a veszélye, hogy visszaszedi a keservesen leküzdött kilókat. futas-idos-emberek

Ezt már azzal is ellensúlyozhatjuk, ha a testmozgást továbbra is beiktatjuk életvitelünkbe -Természetesen a tudatos életvitelre, az egészséges(ebb) táplálkozásra, a megfontolt étkezés re mind-mind szükséges ügyelnünk.

Ne hagyjuk abba a mozgást!

Az Amerikai Országos Testsúlynyilvántartási-Rendszer (a világ legszélesebb körű nyilvántartása sikeresen lefogyott emberekről) szerint a mozgás kulcsfontosságú.

Tanulmányuk szerint egy átlagos ember hetente 2800 kalóriát éget el mozgással. Ez összesen kb. napi 5-6 kilométer sétát jelent.

Törekedjünk erre mi is – akár fogyókúrázunk, akár nem!

696
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]