Miért fogyasszunk alacsony kalória -, ugyanakkor magas tápanyagtartalmú ételeket?

681
HOZZÁSZÓLÁS:
szuperelelmiszerek-02

Képünk illusztráció

Az alacsony kalóriájú, magas tápanyagtartalmú étrendről bebizonyosodott, hogy az idős korban előforduló főbb genetikai változások 84 százalékát megakadályozhatja.
Magas tápanyagtartalma elsősorban gyümölcsöknek, zöldségeknek és teljes kiőrlésű gabonaféléknek van, melyek alig vagy egyáltalán nem tartalmaznak mást.

De mennyi is valójában az alacsony kalória?

Az Arizonai Orvosi Egyetem meglepő eredményeket hozó kutatásai szerint napi maximum 900-1000 kalória akár 15 évvel is megnövelheti élettartamunkat.

Ugyanakkor más vizsgálatok kimutatták, hogy már egy 25 százalékos kalóriabevitelcsökkentés is nagy segítséget jelent. Ez körülbelül 1500 kalória bevitelét jelenti egy átlagos nő és 2000 kalóriáét egy átlagos férfi számára.

681
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]